BREAKING NEWS
latest

728x90

468x60

Προσλήψεις αναπληρωτών: Έως και αύριο Τρίτη οι δηλώσεις-Μέσα στην εβδομάδα η ανακοίνωση των ονομάτων της Α΄φάσης


Εβδομάδα προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών είναι η εβδομάδα που "τρέχει". Πάνω από 100.000 αναπληρωτές όλων των κλάδων και ειδικοτήτων περιμένουν με αγωνία την Α΄ φάση προσλήψεων.

Σύμφωνα με πληροφορίες του alfavita.gr 40 - 42.000 αναπληρωτές  αναμένεται να προσληφθούν, συνολικά, φέτος στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και στην Ειδική Αγωγή καθώς τη χρονιά που πέρασε είχαν προσληφθεί περίπου 44.000 ενώ ήδη έφυγαν με συνταξιοδότηση περίπου 4.000. 

Στον παραπάνω αριθμό των αναμενόμενων προσλήψεων συμπεριλαμβάνονται και οι προσλήψεις για το νέο διευρυμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου σχολείου (3.300) ενώ δεν θα υπάρχουν φέτος προσλήψεις τριμηνιτών (covid).


Τα κενά καταχωρήθηκαν έως  και την Τρίτη 16 Αυγούστου στο ΟΠΣΥΔ και ήδη οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης ελέγχουν, τροποποιούν και οριστικοποιούν τα καταχωρισμένα κενά έως και σήμερα Δευτέρα 22 Αυγούστου που θα τα στείλουν στο Υπουργείο Παιδείας. 

Οι αιτήσεις-δηλώσεις προτίμησης περιοχών υποβάλλονται έως και αύριο Τρίτη 23/8/2022, μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΟΠΣΥΔ).

Σύμφωνα με τον ΓΓ του ΥΠΑΙΘ κ. Αλ. Κόπτση γίνεται προσπάθεια τα ονόματα των αναπληρωτών της Α΄ φάσης  και σε ποιες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης προσλαμβάνονται να ανακοινωθούν στις 26 Αυγούστου. 

Πόσοι αναπληρωτές θα προσληφθούν φέτος στην Α΄ φάση προσλήψεων

Σύμφωνα με πληροφορίες του alfavita.gr φέτος, στην Α΄ φάση προσλήψεων που αναμένεται να γίνει την Παρασκευή 26 Αυγούστου (γίνεται προσπάθεια και για την Πέμπτη 25 Αυγούστου το βράδυ), ο αριθμός των αναπληρωτών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που πρόκειται να προσληφθούν θα είναι ίδιος περίπου με πέρσι, δηλαδή, περίπου 25.000 συνολικά.

Η Α΄φάση προσλήψεων πέρσι (2021)

Θυμίζουμε ότι το 2021, στην Α΄ Φάση προσλήψεων αναπληρωτών που έγινε στις 26 Αυγούστου, προσελήφθηκαν 24.806 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, στη Γενική Εκπαίδευση και στα Μουσικά Σχολεία και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου για το διδακτικό έτος 2021-2022.

Ωστόσο το μεσημέρι 27/8 έγινε ανακοινοποίηση του  πίνακα προσλήψεων κλάδων ΠΕ05 Γαλλικής και ΠΕ07 Γερμανικής και προσλήφθηκαν ως προσωρινοί αναπληρωτές επιπλέον 89 και 133 εκπαιδευτικοί αντίστοιχα για το διδακτικό έτος 2021-2022.

Συνεπώς το νέο σύνολο των προσλήψεων αναπληρωτών της Α΄ φάσης το 2021 ήταν 25.028 εκπαιδευτικοί

Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση:

α) 6.699 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων ΕΑΕ και κλάδων γενικής εκπαίδευσης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση (ΕΑΕ) και

β) 8.124 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στη γενική εκπαίδευση.

Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση:

α) 1.716 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων ΕΑΕ και κλάδων γενικής εκπαίδευσης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση (ΕΑΕ),

β) 3.575 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στη γενική εκπαίδευση, και

γ) 202 εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ79.01 σε Μουσικά Σχολεία για τη διδασκαλία μουσικών ειδικεύσεων

Μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ):

α) 1.168 στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ)

β) 1.857 στην Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη (παράλληλη)

γ) 606 στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ)

δ) 829 στα Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) στα ΚΕΔΑΣΥ

Επίσης, διατέθηκε για πρόσληψη στο Γεν. Εκκλ/κο Λύκειο-Γυμνάσιο Νεαπόλεως 1 αναπληρωτής για εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη.

Επιπλέον, διατέθηκαν για πρόσληψη στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων, με απόφαση του οικείου Διοικητικού Συμβουλίου, 29 αναπληρωτές κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπ/σης.

Ποια είναι η σειρά των προσλήψεων - Πώς «τρέχει» το σύστημα

Η διαδικασία πρόσληψης και τοποθέτησης αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π, προσδιορίστηκε στο ΦΕΚ 3344/10-8-2020, όπου δημοσιεύθηκε η 104627/ΓΔ5 απόφαση της υπουργού Παιδείας με τίτλο «Ρύθμιση θεμάτων πρόσληψης και τοποθέτησης αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.).»

Σύμφωνα με αυτήν, ισχύουν τα εξής: 

1. Οι αναπληρωτές προσλαμβάνονται καθ’ όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους, με απόφαση του αρμόδιου οργάνου του Υ.ΠΑΙ.Θ.

2. Κατά τη διαδικασία ταυτόχρονης ροής προσλήψεων περισσοτέρων του ενός κλάδου ή ειδικοτήτων αναπληρωτών εκπαιδευτικών ή/και μελών Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π., η πρόσληψη διενεργείται με τη σειρά των κλάδων ή ειδικοτήτων που αναφέρεται στην παρ. 2 του άρθρου 29 του ν. 4521/2018. Κατά τη διαδικασία προσλήψεων των εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ79 και ΤΕ16 τηρούνται τα οριζόμενα στην περ. γ’ της παρ. 5 του άρθρου 20 του ν. 3475/2006 (Α’ 146).

Η σειρά κλάδων-ειδικοτήτων

Το άρθρο αυτό (παρ. 2 του άρθρου 29 του ν. 4521/2018) προβλέπει τα εξής:

Το εκπαιδευτικό  προσωπικό  της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,  μετά την ενοποίηση  της παραγράφου 1, υπάγεται συνολικά σε κλάδους και ειδικότητες ως εξής:

Α. ΠΕ κατηγορία

ΠΕ01 ΘΕΟΛΟΓΟΙ

ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ

ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ

ΠΕ04 ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

ΠΕ04.01 ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΕ04.02 ΧΗΜΙΚΟΙ ΠΕ04.03 ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΕΣ ΠΕ04.04 ΒΙΟΛΟΓΟΙ ΠΕ04.05 ΓΕΩΛΟΓΟΙ

ΠΕ05 ΓΑΛΛΙΚΗΣ

ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΗΣ

ΠΕ07 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ

ΠΕ08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ

ΠΕ11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΠΕ33 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΜΙΘΕ)

ΠΕ34  ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ

ΠΕ40 ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ

ΠΕ41 ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ

ΠΕ60 ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ

ΠΕ61 ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ ΕΙΔ. ΑΓΩΓΗΣ

ΠΕ70 ΔΑΣΚΑΛΟΙ

ΠΕ71 ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΕΙΔ. ΑΓΩΓΗΣ

ΠΕ 73 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥ- ΣΗΣ ΘΡΑΚΗΣ

ΠΕ78 ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

ΠΕ79 ΜΟΥΣΙΚΗΣ

ΠΕ79.01 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ

ΠΕ79.02 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ, ΗΧΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ

ΠΕ80 ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

ΠΕ81 ΠΟΛ.ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ-ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ

ΠΕ82 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ

ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ

ΠΕ84 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ

ΠΕ85 ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

ΠΕ86 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

ΠΕ87  ΥΓΕΙΑΣ - ΠΡΟΝΟΙΑΣ - ΕΥΕΞΙΑΣ

ΠΕ87.01 ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΠΕ87.02 ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΠΕ87.03 ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ

ΠΕ87.04 ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΠΕ87.05 ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ ΠΕ87.06  ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΠΕ87.07 ΡΑΔΙΟΛΟΠΑΣ - ΑΚΤΙΝΟΛΟΠΑΣ ΠΕ87.08 ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ

ΠΕ87.09 ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ ΠΕ87.10 ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ

ΠΕ88 ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

ΠΕ88.01 ΓΕΩΠΟΝΟΙ

ΠΕ88.02  ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕ88.03 ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕ88.04 ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

ΠΕ88.05  ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

ΠΕ89 ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ

ΠΕ89.0Ι  ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

ΠΕ89.02  ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

ΠΕ90 ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

ΠΕ91 ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΠΕ91.01  ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΕ91.02  ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ

Β. ΤΕ Κατηγορία

ΤΕ01.04 ΨΥΚΤΙΚΟΙ

ΤΕ01.06 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ

ΤΕ01.07 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ

ΤΕ01.13 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ Η/Υ

ΤΕ01.19 ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ

ΤΕ01.20 ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ

ΤΕ01.25 ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ

ΤΕ01.26 ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ

ΤΕ01.29 ΒΟΗΘΩΝ ΙΑΤΡ. & ΒΙΟΛ. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ

ΤΕ01.30 ΒΟΗΘΟΙ ΒΡΕΦΟΚΟΜΩΝ ΠΑΙΔΟΚΟΜΩΝ

ΤΕ01.31 ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ (ΒΟΗΘ. ΑΚΤΙΝ.)

ΤΕ02

ΤΕ02.01 ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ-ΔΟΜΙΚΟΙ ΤΕ02.02 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ

ΤΕ02.03 ΧΗΜΙΚΟΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΤΕ02.04 ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ- ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΕ02.05 ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ

ΤΕ02.06 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΤΕ02.07 ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ

ΤΕ16 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΗ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ

Γ. ΔΕ Κατηγορία

ΔΕ01.05 ΟΙΚΟΔΟΜΟΙ

ΔΕ0 1.13 ΞΥΛΟΥΡΓΟΙ

ΔΕ01.14 ΚΟΠΤΙΚΗΣ - ΡΑΠΤΙΚΗΣ

ΔΕ0 1.15 ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ

ΔΕ0 1.17 ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ

ΔΕ02

ΔΕ02.01 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΔΕ02.02 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ

Δ. ΕΙΔΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

ΠΕ21 ΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ ΛΟΓΟΥ

ΠΕ22  ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ

ΠΕ23 ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ

ΠΕ24 ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΩΝ

ΠΕ25 ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ

ΠΕ28 ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ

ΠΕ29 ΕΡΓΑΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ - ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ

ΠΕ30 ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ

ΠΕ31 ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΩΝ:

α) ΣΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΤΩΝ ΤΥΦΛΩΝ,

β) ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΤΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙ- ΝΗΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΤΥΦΛΩΝ,

γ) ΣΤΗ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΩΦΩΝ

ΠΕ35 ΠΑΙΔΙΑΤΡΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΟΝΕΥΡΟΛΟΠΑ ή ΝΕΥΡΟΛΟΓΩΝ  ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΟΝΕΥ- ΡΟΛΟΠΑ

ΠΕ36 ΜΟΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ

ΔΕ01  ΕΙΔΙΚΟ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

3. Εκπαιδευτικός ή μέλος Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. που προσλαμβάνεται κατά τα ανωτέρω, αποκλείεται από τις προσλήψεις στους επόμενους κατά σειρά κλάδους ή ειδικότητες, όπου είναι υποψήφιος για πρόσληψη. Κατ’ εξαίρεση, σε περίπτωση πρόσληψης με μειωμένο ωράριο απασχόλησης, ο υποψήφιος παραμένει διαθέσιμος για πρόσληψη αποκλειστικά και μόνο με πλήρες ωράριο απασχόλησης στον ίδιο κλάδο, ή ειδικότητα αντίστοιχα, της ίδιας περιοχής πρόσληψης της ίδιας ή άλλης δομής γενικής εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.).

4. Κατά τη διαδικασία ταυτόχρονης ροής προσλήψεων σε δομές γενικής εκπαίδευσης και Ε.Α.Ε του ιδίου κλάδου ή ειδικότητας εκπαιδευτικών διενεργούνται κατά προτεραιότητα οι προσλήψεις σε δομές Ε.Α.Ε., πλην των προσλήψεων της περ. δ’ της παρ. 4 του άρθρου 58 του ν. 4589/2019.

Σειρά προτεραιότητας σε δομές ΕΑΕ

5. Κατά τη διαδικασία ταυτόχρονης ροής προσλήψεων εκπαιδευτικών περισσοτέρων της μιας εκπαιδευτικών δομών Ε.Α.Ε. του ιδίου κλάδου ή ειδικότητας τηρείται μηχανογραφικά η κάτωθι σειρά προτεραιότητας πρόσληψης ανά περιοχή προτίμησης, άνευ δυνατότητας ορισμού προτεραιότητας εκ του υποψηφίου:

α) Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.)/Τμήματα Ένταξης (Τ.Ε.) με επιπρόσθετα προσόντα γνώσης γραφής Braille (Braille) και Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας (Ε.Ν.Γ.),

β) εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη με επιπρόσθετα προσόντα γνώσης Braille και Ε.Ν.Γ.,

γ) Σ.Μ.Ε.Α.Ε./Τ.Ε. με επιπρόσθετο προσόν γνώσης Ε.Ν.Γ.,

δ) Σ.Μ.Ε.Α.Ε./Τ.Ε. με επιπρόσθετο προσόν γνώσης Braille,

ε) εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη με επιπρόσθετο προσόν γνώσης Ε.Ν.Γ.,

στ) εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη με επιπρόσθετο προσόν γνώσης Braille,

ζ) Σ.Μ.Ε.Α.Ε./Τ.Ε. άνευ επιπρόσθετου προσόντος γνώσης Braille ή Ε.Ν.Γ. και

η) εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη άνευ επιπρόσθετου προσόντος γνώσης Braille ή Ε.Ν.Γ.

Σειρά προτεραιότητας στη Γενική Εκπαίδευση

6. Κατά τη διαδικασία ταυτόχρονης ροής προσλήψεων εκπαιδευτικών περισσοτέρων της μίας εκπαιδευτικών δομών Γενικής Εκπαίδευσης του ιδίου κλάδου ή ειδικότητας τηρείται μηχανογραφικά η κάτωθι σειρά προτεραιότητας πρόσληψης ανά περιοχή προτίμησης, άνευ δυνατότητας ορισμού προτεραιότητας εκ του υποψηφίου:

α) Γενική Εκπαίδευση,

β) πρόγραμμα εναλλακτικής ενισχυτικής διδασκαλίας της δράσης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ. (Μ.Ν.Α.Ε.)»,

γ) Τάξεις Υποδοχής (Τ.Υ.)/Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (Ζ.Ε.Π.),

δ) Σ.Μ.Ε.Α.Ε./ΤΕ, σε περίπτωση εξάντλησης των οικείων αξιολογικών πινάκων Ε.Α.Ε. (περ. δ’ της παρ. 4 του άρθρου 58 του ν. 4589/2019),

ε) εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη, σε περίπτωση εξάντλησης των οικείων αξιολογικών πινάκων Ε.Α.Ε. (περ. δ’ της παρ. 4 του άρθρου 58 του ν. 4589/2019) και

στ) Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση Προσφύγων (Δ.Υ.Ε.Π.).

Σειρά προτεραιότητας ΕΕΠ-ΕΒΠ

7. Κατά τη διαδικασία ταυτόχρονης ροής προσλήψεων μελών Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. περισσοτέρων της μιας εκπαιδευτικών δομών Ε.Α.Ε. ή/και Γενικής Εκπαίδευσης τηρείται μηχανογραφικά η κάτωθι σειρά προτεραιότητας πρόσληψης ανά περιοχή προτίμησης, άνευ δυνατότητας ορισμού προτεραιότητας εκ του υποψηφίου:

α) Σ.Μ.Ε.Α.Ε. με επιπρόσθετα προσόντα γνώσης Braille και Ε.Ν.Γ.,

β) Σ.Μ.Ε.Α.Ε. με επιπρόσθετο προσόν γνώσης Ε.Ν.Γ.,

γ) Σ.Μ.Ε.Α.Ε. με επιπρόσθετο προσόν γνώσης Braille, δ) Σ.Μ.Ε.Α.Ε.,

ε) Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη των Περιφερειακών Επιχειρησιακών Προγραμμάτων (Π.Ε.Π.),

στ) Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη (πρόγραμμα ΕΣΠΑ τομέα Παιδείας),

ζ) Επιτροπές Διεπιστημονικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (Ε.Δ.Ε.Α.Υ.),

η) Σχολικές μονάδες γενικής εκπαίδευσης,

θ) Σχολικές μονάδες επαγγελματικής εκπαίδευσης,

ι) Τ.Υ./Ζ.Ε.Π. και

ια) Δ.Υ.Ε.Π.

8. Οι ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί προσλαμβάνονται καθ’ όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης στην οποία ορίζονται, μεταξύ άλλων, οι σχολικές μονάδες τοποθέτησης με συγκεκριμένο προσδιορισμό των ωρών εβδομαδιαίας διδασκαλίας σε αυτά.

9. α. Η τοποθέτηση των προσληφθέντων αναπληρωτών σε σχολικές μονάδες της περιοχής πρόσληψής τους γίνεται με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης εντός τριών εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία έκδοσης της απόφασης πρόσληψης, συμπεριλαμβανομένης της ημερομηνίας αυτής. Η ημερομηνία ανακοίνωσης της τοποθέτησης ανά απόφαση πρόσληψης, ειδικότητα και περιοχή πρόσληψης καταχωρίζεται στο Ο.Π.ΣΥ.Δ., με ευθύνη των αρμοδίων στελεχών της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης.

Σειρά κάλυψης κενών

β. Σε περίπτωση αδυναμίας κάλυψης του συνόλου των λειτουργικών κενών στις σχολικές μονάδες από τους προσληφθέντες (ανά φάση πρόσληψης) αναπληρωτές, οι Διευθυντές Εκπαίδευσης οφείλουν να αξιολογούν και ιεραρχούν εκ των προτέρων την αναγκαιότητα πλήρωσης του καθενός. Σε κάθε περίπτωση, προτεραιότητα δίνεται στην κάλυψη των κενών αφενός σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. έναντι των Τ.Ε. και αφετέρου στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Ειδικά για την ιεράρχηση των αναγκών της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης σε α) εκπαιδευτικούς και μέλη Ε.Β.Π. λαμβάνεται υπόψη σχετική εισήγηση από το οικείο Κέντρο Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.), β) σχολικούς νοσηλευτές δύναται να ζητείται η γνώμη του οικείου Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.). Οι σχετικές εισηγήσεις του ανωτέρω εδαφίου δύναται να έχουν αναζητηθεί ακόμη και πριν από τη διενέργεια της σχετικής πρόσληψης.

γ. Για την τοποθέτησή τους στις σχολικές μονάδες ή ομάδες σχολείων που διατίθενται προς κάλυψη, οι προσληφθέντες υποβάλλουν σχετική δήλωση, στην οποία υποχρεούνται να δηλώσουν, κατά σειρά προτίμησης, όλες τις σχολικές μονάδες ή ομάδες σχολείων που διατίθενται προς κάλυψη. Η εν λόγω δήλωση προτίμησης υποβάλλεται πριν την ανάληψη υπηρεσίας του αναπληρωτή με τη διαδικασία που ορίζει η οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης. Σε ενδεχόμενη, δε, παράλειψη υποβολής εμπρόθεσμης δήλωσης προτίμησης, ο υποψήφιος τοποθετείται τελευταίος.

10. α. Αποκλειστικό κριτήριο τοποθέτησης αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π.- Ε.Β.Π. σε σχολεία της ίδιας περιοχής πρόσληψης αποτελεί η σειρά κατάταξης στους αξιολογικούς πίνακες του Α.Σ.Ε.Π., βάσει της οποίας και διενεργήθηκε η πρόσληψη. Ειδικά στην Ε.Α.Ε., κατά τη διαδικασία τοποθέτησης προηγούνται οι προσληφθέντες από τους κύριους πίνακες, ακολουθούν αυτοί από τους επικουρικούς και, έπονται αυτοί από τους πίνακες γενικής εκπαίδευσης.

β. Ειδικά για την ενιαία τοποθέτηση εκπαιδευτικών ειδικοτήτων ΠΕ91.01 και ΠΕ91.02 σε σχολικές μονάδες της ίδιας περιοχής πρόσληψης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ισχύουν τα αναφερόμενα στην περ. α’ και επιπρόσθετα, για το ενδεχόμενο τοποθέτησης εκπαιδευτικών και των δύο ειδικοτήτων, η συνολική βαθμολογία των υποψηφίων με τα κατά περίπτωση κριτήρια ισοβαθμίας της περ. η’ της παρ. 4 του άρθρου 61 του ν. 4589/2019.

11. α. Εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π., οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και για οποιονδήποτε λόγο δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία εντός πέντε (5) ημερών από την επομένη της ημερομηνίας τοποθέτησής τους, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην απόφαση της πρόσληψης, ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και στη συνέχεια παραιτούνται, αποκλείονται από τις προσλήψεις κατά το έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης και το επόμενο σχολικό έτος. Οι διατάξεις του προηγούμενου εδαφίου δεν εφαρμόζονται για τους εκπαιδευτικούς και μέλη Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. που προσλαμβάνονται για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων που λειτουργούν σε καταστήματα κράτησης.

β. Εκπαιδευτικός ή μέλος Ε.Ε.Π.- Ε.Β.Π. που προσλαμβάνεται ως αναπληρωτής κατόπιν ειδικής προκήρυξης του άρθρου 86 του ν. 4547/2018 και για οποιοδήποτε λόγο δεν αναλαμβάνει υπηρεσία εντός πέντε (5) ημερών από την επομένη της ημερομηνίας πρόσληψης ή αναλαμβάνει υπηρεσία και στη συνέχεια παραιτείται, αποκλείεται από τις προσλήψεις κατά το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης καθώς και για τα δύο επόμενα σχολικά έτη.

Τεράστια τα κενά σε Δημοτικά και Νηπιαγωγεία: Φέτος απαιτούνται συνολικά πάνω από 23.000 εκπαιδευτικοί (νηπιαγωγοί, δάσκαλοι, ειδικότητες)

Το σχολικό έτος 2021/22, για την κάλυψη των αναγκών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση (Δημοτικά και Νηπιαγωγεία Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής) πραγματοποιήθηκαν συνολικά 23.371 προσλήψεις (χωρίς τους ΕΕΠ-ΕΒΠ).

Με βάση τους αναλυτικούς πίνακες που παραθέτουμε, παρατηρούμε ότι οι ΠΕ70 (Δάσκαλοι) που προσλήφθηκαν σε Γενική και Ειδική Αγωγή ανέρχονται στους 10.758 και οι ΠΕ60 (Νηπιαγωγοί) στους 4.887.

Να σημειώσουμε ότι στα πλαίσια αυτά (αφαιρώντας τις συνταξιοδοτήσεις και προσθέτοντας τους φετινούς διορισμούς) απαιτούνται το νέο σχολικό έτος 2022/23 πάνω 23.000 προσλήψεις στα Δημοτικά και τα Νηπιαγωγεία καθώς φέτος προστίθενται και 3.330 αναπληρωτές για να καλύψουν την επέκταση του ωραρίου του ολοήμερου σχολείου.












Πηγή
« PREV
NEXT »

Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.