BREAKING NEWS
latest

728x90

468x60

Πατρών – Πύργου: Αντίστροφη μέτρηση για το μεγάλο έργο – Στήθηκαν τα πρώτα εργοτάξια





Στην τελική ευθεία φαίνεται πως βρίσκεται η έναρξη των εργασιών για την κατασκευή του νέου αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος.
Όπως μπορείτε να διαπιστώσετε και από τις φωτογραφίες που ανάρτησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο Βαγγέλης Δημητρόπουλος, το εργοτάξιο στα Καμίνια έχει ήδη στηθεί και ετοιμάζονται προκάτ αλλά και χώροι γραφείων, ενώ μπουλντόζες και JCB σκαλίζουν τον περιβάλλοντα χώρο.


Θυμίζουμε ότι η διάρκεια των έργων με έναρξη γύρω στο Πάσχα, έχει οριστεί για τα πρώτα 56 από τα συνολικά 75 χιλιόμετρα, και όπως αναφέρει ενημερωτικό σημείωμα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, θα ολοκληρωθούν και θα δοθούν στην κυκλοφορία πριν τους 35 μήνες, δηλαδή στα τέλη του 2024. Αφορά το τμήμα Πύργος-Κάτω Αχαγιά. Το υπόλοιπο τμήμα μέχρι την Περιμετρική Πάτρας θα δοθεί στους 40 μήνες. Αυτό σημαίνει ότι η πλήρης ολοκλήρωση του έργου θα πραγματοποιηθεί στα τέλη του πρώτου εξαμήνου του 2025, ενώ πριν από περίπου ένα μήνα ο υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης είχε προαναγγείλει την εγκατάσταση των πρώτων εργοταξίων στην περιοχή που θα κατασκευαστεί ο νέος αυτοκινητόδρομος.



Ο νέος άξονας θα έχει διατομή αυτοκινητοδρόμου, με ταχύτητα μελέτης 120 χλμ/ώρα και θα περιλαμβάνει γέφυρες, τεχνικά έργα και όλες τις προβλέψεις των υπόλοιπων αυτοκινητοδρόμων στη χώρα.


Στην τροποποιημένη σύμβαση προβλέπονται δύο νέοι μετωπικοί σταθμοί διοδίων συν άλλοι δύο πλευρικοί, με το κόστος να υπολογίζεται σε 0,063 ευρώ ανά χιλιόμετρο ενώ θα υπάρχει αναλογική χρέωση για ηλεκτρονικούς χρήστες.

Αυτό πρακτικά σημαίνει πως απλή διέλευση απ’ τον Πύργο έως την Πάτρα θα κοστίζει για τα επιβατικά Ι.Χ. 4,8 ευρώ και με επιστροφή 9,6 ευρώ.




Οι σταθμοί διοδίων θα τοποθετηθούν, «μετωπικά» στην Κυλλήνη και στο Μιντιλόγλι (13ο χιλιόμετρο) ενώ οι δύο «πλευρικοί» σταθμοί σε Αμαλιάδα και Κάτω Αχαΐα.

Επίσης προβλέπονται σταθμοί εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών, όπως και τουαλέτες ανά κάποια χιλιόμετρα.













Πηγή
« PREV
NEXT »

Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.